Brusehoved med tænd/sluk

Halløj gutter og gutinder

Jeg står og skal bruge enten et brusehoved til badet med tænd/sluk eller en lille del der sættes mellem bruseslange og brusehoved så man kan slukke for vandet. Men har ledt og ledt og det eneste jeg kan finde er ting i temu og lignende butikker. 

Nogle der kender noget?

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Jeg har den fra Temu/ Ali. Den virker fint ,men...
Jeg tror ikke slanger og pakninger mellem blandingsbatteriet og bruserhovedet er beregnet til at stå med tryk på hele tiden. 
Jeg har en gang glemt at lukke for vandet på blandingsbatteriet og den side af bruserslangen med drejekobling, er blevet ligesom skubbet ud af fatningen og var begyndt at sprøjte med vand, som en haveslange. Heldigvis har jeg været hjemme. 
Og så er tænd/sluk dimsen blevet lidt stram at dreje på, efter 1 år.
Jeg har købt lidt hanefedt men det hjælper ikke at smøre udefra. Jeg skal finde ud af hvordan man skiller den ad, så jeg kan rense den og smøre. Jeg har købt en ekstra, i reserve. 
Takker :-)

Det armatur det skal sidde på har sådan en tilslutning til håndbruser - og så snart man lukker på armaturet så står den ikke under tryk heldigvis.

Ville bare gerne have noget ordentligt og sådan du du viser har jeg haft siddende (dog så den noget anderledes ud). Men den unge dame har efter under et år formået at få den i udu.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis