Vindue i plexiglas steveowe 86 5450 16-08-2025 07:40 Er der nogen som kan forklare eller give tips til hvordan jeg laver vinduer med plexiglas? Skal bruges til en udestue. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
PinkHenrik 6104 6300 16-08-2025 11:15 Kan bruges på samme måde som almindeligt glas, dog skal du nok regne med at plexien skal være tykkere end almindeligt glas.Jeg ved heller ikke om det kan svare sig økonomisk, jeg undersøgte et stykke plexi til min garagedør og her var det billigere at købe et termoglas... men det var også under coronaen hvor alle skulle bruge plexiglas som "åndedrætsværn" Dog vil jeg sige at det er en dårlig ide, da plexiglas meget nemt ridser og bliver "slidt", og så kan det ikke pudses på samme måde som glas. Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
je_ns 12966 16-08-2025 11:21 Den simpleste metode, er at lave en ramme af træ, og så sætte en liste på hver side af glasset.Sådan har jeg lavet det i vores udestue, jeg har enkelt lags glas i, fra nogle termoruder jeg adskilte, så det var gratis. Vi prøver igen, i morgen --
JohnLarsen 2855 3500 16-08-2025 12:17 Hvorfor vil du have plexiglas?Eneste argument jeg kender er hvis ungerne spiller fodbold e.l. i nærheden. Men så skal der noget tykkelse til, og det koster. Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍