Armaturer

Hej alle

Er ude efter at udstyre 2 ​nye badeværelser med armaturer og ​vi har forelsket os lidt i børstet kobber PVD. 

​Synes der ​er et hav udbyder og prisniveauer og sikkert kvaliteter. ​

Og så er jeg bange ​for om det er muligt at at blande forskellige ​serier - altså om ​der bliver markant farveforskel? 

​Kan f.eks. gode lide semplice serien fra bad og stil, men synes 27.000 for et brusesæt ​er for meget. 

Så har bad og fliser noget til en rimelig penge, ​men kan ikke lide deres kararmatur til alm. Pex væg dåse. Desuden kan jeg ikke finde mål, det bliver produktet i Fjernøsten siger de. (Behøver ikke nødvendigt være skidt)

Cassøes serie er udemærket og godt prisniveau men ​kan ikke lide deres vandhane. 

Er der nogen der har erfaringer i at blande fra forskellige serier eller ​har andre gode ​råd?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min erfaring er at langt størstedelen i prisforskel udelukkende er mærket så længe de rikke er tale om armaturer tild drikkevand. De dyre mærker kan godt have en lidt bedre PVD - men i sidste ende er det en overfalde som er langt mere sårbar. Så ikke skuremidler, eddikesyre, fosforsyre, metahnsulfonsyre elelr lignende. Kun mild citronsyre elelr efter fabrikantens anvisninger.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis