Mcafee

He Jeg har  et pogram ind på min pc som jeg ikke kan få slettet.Det  er Mcafee viruspogram som er kommet ind men jeg har ikke instaleret det Jeg kan ikke finde det i fjern pogrammer og jef vil gerne have det slettet Hvad gør jeg da det bliver ved med at poppe op
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vha tastekombinationen ctr+alt+del kan du komme ind og styre hvilke processer der startes når pc'en booter. Her kan du slå det fra permanent. Det afinstallerer ikke, men stopper med at poppe op.
Kan ikke huske hvordan man slipper af med det, og er ikke ved min pc.dw kommende dage.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Hvis du ikke kan finde det i ved at klikke på vindowsikonet, er det sikkert ikke installeret på din computer. Har du ikke et skærmbillede af meddelelsen? Der kommer sommetider beskeder, der ligner Mcafee, og som siger at din computer er inficeret med virus.
Endelig er der den mulighed, at du har købt en ny computer, hvor Mcafee er installeret og nu gerne vil have dig til at abonnere på programmet. 

fase
Der findes falske McAfee popups, som man ikke kan finde under installerede programmer, og de ligger heller ikke under startapps i joblisten. 
De vil i stedet ligge som et kald inde i en browser, hvor man skal finde kaldet under Indstillinger. 

Jeg kan måske genfinde stedet, hvor jeg fandt problemet, hvis jeg får at vide, hvilken browser du bruger. Er det i Edge, Chrome eller?
Dernæst er skal jeg vide, om ikke problemet først opstår, når du går på nettet via den pgl. browser?

Kurt B. Andersen
Jeg fik det fjernet ved at køre en gang oprydning med ccleaner
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis