Shrinking tube, til usb??

Hej..

Jeg har et problem med et headset, som jeg håber i kan hjælpe med:)
Det er et usb headset og så længe kablet i usb enden er helt strakt er der ikke nogen problemer med forbindelsen.. Men så snart det bukker bare en smule forsvinder forbindelsen:(
Jeg har kigget på at skifte stikket, men det virker svært.. Så jeg har kigget på en anden løsning:.. Jeg tænker om det er muligt at bruge noget der hedder shrinking tube?? Tænker at jeg vil sætte det ud over usb-stikket og ned at ledningen. Men mit spørgsmål er nu.. Kan man få store nok tubes til at de kan komme ned over et usb-a stik?? Og er disse tubes bløde? Ville de kunne holde ledningen på plads??

Håber i kan hjæple.:)
Tak!
Hej.. Jeg har et problem med et headset, som jeg... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Når ledningen er knækket vil krympeflex ikke hjælpe. Der kan stadig trækkes og bøjes med kablet selvom der er krympeflex på. Det samme med gaffatape. Det kan måske holde en halv time.

Hvis det skal laves så det holder, skal kablet klippes over og afisoleres et rimeligt langt stykke. Der skal tynd krympeflex over hver leder og et større over hele ledningen. Derefter skal det loddes sammen. De små stykker krympeflex varmes op først og derefter det store. Det bedste er afklippe ledningerne i forskellige længder, så alle lodningerne ikke bliver på samme sted. 
Hej igen..

Jeg har kigget på det igen, og tænker at jeg skal lede efter et nyt headset..
Tak for hjælpen:)
Jeg har lige købt en tube lednings lim på en chinese hjemmeside - det skulle være flydende isolerbånd ifg. info, om det virker ved jeg ikke endnu. Tænker dog de ca. 15kr. ikke ødelægger mit humør, hvis det alligevel er ubrugeligt.  

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis