Hvordan finder man det bedste tilbud på opsætning af varmepumpe.

Jeg har ikke selv evnerne til at montere en varmepumpe så jeg har brug for nogen,som er pålidelige og som har et godt produkt, men jeg aner ikke noget om hvordan jeg finder det bedste tilbud? Jeg tænkte det er så mange kloge og erfarne mennesker her på forumet så måske kunne jeg få nogle gode råd her.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det en varmepumpe du selv har købt ? Ellers er der masser af forhandlere der også monterer de varmepumper de sælger. 

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Hvad er det bedste tilbud?

Nu fortæller du ikke hvad det er for en varmepumpe du vil have, men hvis der er luft/vand eller jordvarme har jeg kun hørt godt om varmepumpesmeden. De er bosch servicepartner og ikke så ublu med priserne som nogen af de andre.

Selvbygger med stort S. 
går du kun efter den billigste , risikere du også et resultat der efter
find en du har tillid til eller anbefalet af andre
Jeg har tænkt at det skal være en luft til vand pumpe og jeg har ikke pumpen på nuværende tidspunkt. Jeg har et træpillefyr som efterhånden er ved at være udtjent så der skal noget nyt til. Jeg har ikke noget kendskab til lokale håndværkere men jeg synes jeg har hørt nogle eksempler på, at der er nogen,  som er kommet til at betale for meget på deres anlæg og også at nogen er løbet ind i håndværkere, som ikke har været dygtige nok, eller som ikke har leveret den service, som man kunne forvente. 
Køb en monoblock varmepumpe, de koster fra omkring 25.000-40.000kr alt efter mærke og størrelse. + evt ny varmvandsbeholder med stor spiral der er godkendt til varmepumpe. Der skal typisk også tilsluttes en buffertank, hvis der ikke er ren gulvvarm. 
Så skal du bare få en lokale vvs mand og elektriker til at hjælpe dig med installationen. Det kan på den måde gøres for under 80.000kr uden problemer. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis