Køkkenfab søges

Er der nogen der kan oplyse køkkenfab. ud fra vedh. billeder?

Jeg kan alt - når det lykkes.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
NB: Jeg har sendt en forespørgsel til Skave.dk

Er der andre jeg kan spørge?

Det kunne godt ligne det her, eller?
Fundet vha Google Lens

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 01-08-2025 20:46:26

Det kunne godt ligne det her, eller?
Fundet vha Google Lens

Det ligner edderm.... !!!! Godt fundet. Jeg tjekker lige ud hvad der findes i dag.

:-) 

JohnLarsen skrev den 01-08-2025 20:46:26

Det kunne godt ligne det her, eller?
Fundet vha Google Lens

Jeg har ikke (endnu) fundet den præcise låge. Men jeg fandt en prisliste fra 2011 (TVIS slynger ikke ligefrem om sig med oplysninger til gør-det-selv-folket). Og i den prisliste er præcist et rullejalousi som vi har. Til den pris var det aldrig kommet ind i mit køkken havde det været mig der bestemte. Men det virker i øvrigt upåklageligt.

Køkkenfirmaer skifter designs på deres låger med mellemrum. De har generelt ingen interesse i at sælge dele til gamle køkkener. Du kan bruge oplysningerne om køkkentype til køb af brugte dele. Hvis du henvender dig til Tvis, bliver du blot henvist til en sælger, der kan sælge dig et nyt køkken.    
Producenterne har typisk enten 5 el 10 års garanti på låger, Ikea har vidst nok en serie med 25 år. Producenterne tilbyder ofte salg af løsdele i garantiperioden.
Hvis stumpen er ældre end garantiperioden har de som GodeVen skriver ingen interesse i at vedligeholde designet, men min egen oplevelse er at både forhandlere og producenter gerne vil hjælpe hvis det kan lade sig gøre, ellers går kunden jo et andet sted hen næste gang.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis