hvordan renoverer man ødelagt betonoverflade?

Hej Til Jer.
Uden for min garage er der et stykke beton som jeg jævnligt skal køre over med en palleløfter m 900kg. Da det i tidernes morgen er en dårlig beton kvalitet som er lagt er den nu noget besværlig at køre over. Hvordan kan man gøre det glat uden at det fylder mere en ca 10mm? Billede kommer..

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej Til Jer. Uden for min garage er der et stykke... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak skal I ha så må jeg i stædet slibe lidt på det. Der er ikke plads til mere end 10mm  højere vil vandet begynde at løbe in i garagen.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
je_ns skrev den 01-08-2025 15:34:17

Den almindelige Planemix er kun beregnet til indendørs, den jeg linkede til i mit første indlæg, må også bruges udendørs, men billig er den jo ikke. den koster i omegnen af 600 kr, for 25 kg...

Den almindelige planemix er kun til indendørs.....

planmix 30 til 189 for 20 kg har jeg brugt i værkstedet , og det har da holdt både frost og hård og tung behandlig 

bredker skrev den 01-08-2025 16:19:26

je_ns skrev den 01-08-2025 15:34:17

Den almindelige Planemix er kun beregnet til indendørs, den jeg linkede til i mit første indlæg, må også bruges udendørs, men billig er den jo ikke. den koster i omegnen af 600 kr, for 25 kg...

Den almindelige planemix er kun til indendørs.....

planmix 30 til 189 for 20 kg har jeg brugt i værkstedet , og det har da holdt både frost og hård og tung behandlig 

Jo men kommer der til at regne  på gulvet inde værkstedet. det her er udendørs i fri luft. Inde i garagen renoverede jeg gulvet med alm flydespartel og det holder fint også til garagedonkraft med stål hjul.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Jeg ville også slibe det, men afhængig af mængde/højde og antal m2 kommer det let til at koste det samme i kopskiver som udendørs flydespartel. 

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH skrev den 01-08-2025 17:41:52

Jeg ville også slibe det, men afhængig af mængde/højde og antal m2 kommer det let til at koste det samme i kopskiver som udendørs flydespartel.

/BOFH 

Det er et stykke på 80x 220  det er overgangen fra fliserne til ind i garagen, hvor fyret står Men jeg tror ikke at jeg vil bruge 600kr på det.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også