Kan man sætte billeder ind i tekstdelen?

For et par dage siden lavede jeg for første gang et lidt længere indlæg her i forum, hvor jeg kunne ønske at indsætte billeder inde i teksten, for at gøre indlægget mere læsbart. Dette er det indlæg:
https://www.lav-det-selv.dk/forum/afv/grid/afgt/mytopics

Her ligger alle fotos i en bunke til sidst. Men er det reelt muligt af få dem ind i teksten, for så har jeg blot ikke lært om, hvordan man gør det?

Og ellers vil jeg blot ønske den mulighed.

Jeg deltager i en del andre forums - typisk engelsk- og tysksprogede. De har normalt en mulighed for at sætte et billede ind i teksten, ved f.eks. at klikke på en knap, og så kommer billedet ind hvor "cursor" står. De har typisk også nogle begrænsninger på billedstørrelser, så servers lager ikke bliver fyldt op af unødvendigt store billedfilstørrelser.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når du har skrevet et indlæg og indsat billeder, tast send. Umiddelbart efter taster du ret.

Derefter kan du du mellem billederne taste linjeskift.

Nu kan du indsætte tekst mellem billederne. Efter endt redigering tast send.

Lav en test (cursoren kan godt drille) og korriger om nødvendigt og tast Gem.
OK - tak for det tip. Jeg forsøgte netop og se nu tre dage efter det tidligere indlæg, om man kunne taste "ret", men den fandt jeg ikke. Så "ret" er sandsynligvis en tidsbegrænset mulighed - ikke?
Korrekt. Du har kun et begrænset tidsrum at redigere, så det er med at rubbe neglene.  
Sådan var det faktisk for mange år siden på LDS, dvs. at man indsatte billedet inde i teksten. Det er smart nok....når man kan finde ud af at bruge det og i øvrigt sidder på en computer (stor skærm). Men gav simpelthen så mange problemer, især i takt med at mobiler blev mere brugt en computere. Så kompromis blev, at lave det så man  nemt uploader billederne og de andre bliver vist pænt i bunden af indlægget. Hvis man har behov for at lave en "fortælling" med billeder og tekst i kronologisk rækkefølge, kan det evt. klares ved at skrive flere indlæg efter hinanden i samme tråd.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis