Hvilket værktøj kan I ikke undvære – og hygger I med krydsord?

Hej alle,
Jeg er i gang med at opgradere mit værksted og har lagt mærke til, at der er visse stykker værktøj og maskiner, man bare ikke kan undvære. For mig er det en god skruemaskine og en solid boremaskine – uden dem går det næsten ikke! Hvilket værktøj eller maskine er jeres favorit i hverdagen?
Når jeg ikke roder med værktøj eller laver projekter, slapper jeg af med [ADMIN: Link fjernet]. Det er faktisk ret sjovt at koble af med lidt hjernegymnastik efter en lang dag i værkstedet. Er der andre her, der også hygger sig med krydsord? Måske har I nogle gode anbefalinger til online krydsord eller apps?
Glæder mig til at høre både om jeres yndlingsværktøj og om I deler min lille fritidsinteresse for krydsord.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrue- og boremaskinen kan jeg helt klart være med på. Udover det så er et godt sæt fastnøgler, en paralleltang, bitsæt og momentnøgler (stor og lille) noget af jeg ofte bruger. Krydsord gør jeg mig ikke rigtig i. Men fik en Soduko-bog jeg har haft stor glæde af, når der slappes af i solen.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Min metaldrejebænk er nok nærmest uundværlig for mig..

Vi prøver igen, i morgen --
Uundværligt værktøjer for mig er:

Skruemaskine
Tommestok
Stor overfræser
Pensler i uoverskuelige størrelser og antal
Dyksav
Eksendersliber
Vinkler
Tvangsblander
Dykkere 
Listesave i alverdens udformninger
Loddekolber
Båndpudser
Andenæb
Fuksvans
Blyanter
Nedbrydningshammer
Rammesave
Mini overfræser
​etc.
etc.
etc.

samfundshjælperen  (ølåbner)

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis