Fjernelse af meget fugeslør

Jeg har i går fuget mine fliser med Lip Miltifuge. Desværre fik jeg af tilstødte årsager ikke rengjort dem særlig godt efterfælgende.
Nu har jeg så noget extremt genstridigt fugeslør, som virker nærmest som være blevet en del af fliserne.
Har anvendt Lip ECO Klinkerens, da det var det som anbefales af Lip. Men det kommer til at tage uger at gøre dem rene på denne måde.

Findes der noget, der kan gøre det uden at ødelægge fugerne og uden at fugerne får uens farve?

Har læst at eddikesyre 1:8 vil kunne bruges. Men kan også se at der findes produkter til formålet. F.eks "Mira Fugeslør"
Hvar vil i anbefale?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har brugt denne her, den virkede perfekt, men der var ikke så meget fugeslør som du har,
Så du skal nok bruge en skuresvamp for at komme i bund.

Vi prøver igen, i morgen --
Flere dage med skuresvamp, barberblade mm og lidt eddikesyre til de værste steder. Nu er de endelig ved at være helt rene. Sikke et arbejde!! :-)
Ja, det kan som du helt sikkert har opdaget nu, godt betale sig at gøre det færdigt med det samme.
Vasker man det ordentligt med rent vand efter man har fuget, har jeg aldrig oplevet det er nødvendigt med hverken syre eller alfix's mirakelmiddel efterfølgende.

Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis