Slibepapir til Bosch PSM PRIMO

Hej. Jeg har været hele Fredericia rundt for at finde det rigtige slibepapir til min trekantsliber uden at finde papir der var som hullerne på min sliber.
Så spurgte jeg hos Bosch kundeservice og fik dette link
https://www.homeshop.dk/bosch-tilbehor/bosch-slibebladadsaet-bosch-psm-10-stk-gl---2609256a67?srsltid=AfmBOoqZmKeF93Qm4oLPl4ztvMTPpQUzl1xvNtHSZfnL34rOZv2iBMa-
Der er hullerne jo dlet ikke samme steder som på sliberen.
I min naivitet troede jeg at hullerne havde noget med udsugningen af slibestøv at gøre.🥴🫣🤷🏻‍♀️.
Nu bruger jeg så bare det papir jeg købte hos Biltema.
Er der nogen der ved, hvad hullerne på sålen gør godt for, bortset fra at give adgang til skruerne ?

Når lysten driver værket
Hej. Jeg har været hele Fredericia rundt for at... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Som jeg ser det er nogle af hullerne skruehuller, og derfor nok ikke til udsugning..

Som jeg ser det er hullerne ens, og skruerne sidder lavt nok til at der også i disse huller kan suges luft.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg havde brug for sliberen straks…., det har man jo midt i et projekt. Jeg købte en pakke i Biltema og klippede dem til og stansede hullerne med en lockpibe (hulpibe). John Larsen kan have ret i at hullerne trods skruer er til udsugning.
Jeg skriver igen når jeg får svar fra Bosch.
Tak for alle svar.
Ingeborg

Når lysten driver værket
Nu får jeg røde ører. Jeg fandt æsken til min primo sliber og på æsken var der et billede af slibepapir. Højst mærkværdigt billede, for jeg aner ikke hvad “vingerne” skal bruges til og hullerne passer heller ikke. Mystisk og passer overhovedet ikke til det  link, som kundeservice hos Bosch sendte. Der fulgte 1x slibepapir med ifølge æsken.

Er i også forvirrede?
Ingeborg

Når lysten driver værket
Ja det ligner jo dem fra Harald Nyborg, så der er som om der kun bruges 4 huller til udsugning..

Det papir der fulgte med maskinen, var hullerne der som på æsken ?

Tror de 2 flapper er så man bare kan udskifte spidsen af slibepapiret, da det nok slides hurtigt, hvis man bruger den i "krinkelkroge"

Sandpapir fra Harald Nyborg...

Vi prøver igen, i morgen --
Je_ns har ret. Bosch sendte en forklaring i dag.  Tak for jeres hjælp

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis