Hjælp til aktivering af Alltech gulvevarmeanlæg

Jeg har netop overtaget en lejlighed, hvor jeg har fået et Alltech gulvvarme anlæg med i købet. Jeg vil gerne prøve at få gang i det, så jeg ved at det virker, men har meget begrænset indsigt i, hvordan jeg aktiverer det. Måske nogen har erfaringer de kan dele?

Jeg har sat billeder af anlæg og termostat ind nedenfor.

Der findes én knap på anlægget, såvel som på termostatet. Jeg skiftede batteriet på termostatet, og holdt derefter knappen på anlægget inde. Dette fik den røde lamp på anlægget til at blinke, hvorefter jeg holdt knappen inde på termostaten, indtil det lignede at de linkede op (den røde knap på anlægget stoppede med at blinke, men blev pludselig konstant rød). Noget tid efter lyste den konstant grønt, så troede jeg var kommet i mål med projektet, men nu er den skiftede tilbage til som vist på billedet, så ved ikke helt, hvad status er. Jeg tror dog, jeg har lykkes at linke de to dele.

Er der nogen venlige sjæle, der ved, hvordan jeg kan gå videre herfra? Alt hjælp modtages!!
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis ikke du har fået en manual med ville jeg i din situation søge efter sådan en.
Måske på dette link
Eller hos den tidligere ejer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis