ULVEHYL.

Så skal vi have ulve igen i lille Danmark.....Og hvad synes vi så lige om det? Og har nogen kompetente personer mon spurgt ulvene om de gider være her?
Lad mig høre andres mening.
Hilsen sniffer

Sniffer  
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes, det er noget skrammel. Kan ikke helt se formålet med at hente dem hertil. Formentlig noget med at skabe naturlige fjender for en eller anden gnaver!????
Anyway - ulven er et snedigt og relativt farligt rovdyr, som under de rigtige omstændigheder kan skade især børn. Alene risikoen herfor synes jeg bør tale imod genindførelse.

Mener, naturen skal gå sin gang - og i dette tilfælde har ulven tabt til et større rovdyr :wink:

Mvh.

Jan R.
Jeg forstår det ikke - som bæveren - lad dog naturen råde.

Naturen har altid gjort det rigtige på det rette tidspunkt.

Når vilkårene er her - frøer osv. så kommer storken automatisk hvis her er godt nok.

Kør til Polen (er det 100 km. væk?)
og se hundredevis af storke - og vi snakker om de forkølede 4-6 stykker vi har i Vesløs, Ribe mv. Naturen skal s'gu nok selv finde ud af når det er ok.

Og mon ikke de andre dyr kommer, hvis vi har det de ønsker - jeg tror det - det er naturligt det hele! Men vi mennesker er gode til, og har alttid været det, til at skulle dominere - det er vores store synd.

Mvh. JørgenE
Jan R
I dette tilfælde er det større rovdyr = mennesket. De sidste ulve blev skudt i 18hundrede og grønhvidkål..

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis