Højde af vandlås under køkkenvask

Vi har jo ganske meget kilde affaldssortering i dag, og det gør, at jeg - og sikkert mange andre - ønsker god plads under køkkenvasken til diverse affaldsspande.

Da jeg er i gang med at skifte køkkenskabet med vask og bordplade konstaterer jeg, at min gamle vandlås faktisk ikke giver mere højde end 29 cm i skabet under vandlåsen, som sidder lige under udløbet fra vasken.

Nu kiggede jeg netop efter andre løsninger, som kunne give mere højde, og fandt denne:
https://www.lavprisvvs.dk/hansgrohe-vandlaas-hvid-1000893358

Er der ulemper ved på den måde at flytte vandlåsen tilbage i underskabet?
Vi har jo ganske meget kilde affaldssortering i... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Når du blander de to ting for du en relativ kraftig udvikling af CO2. Det danner bobler, skummer og skulle så kunne rense afløbet. Det er typisk et gammel "husmoder-råd" baseret på havd man havde af kemi i "gamle dage" der typisk ikke er nær så effektiv som midler lavet til at opløse propperne.

Regelmæssig rens gennem renseproppen og så undlade at skylle fedt ud i vasken (brug køkkenrulle og sug det op fra panden og smid i skraldepanden) Er langt mere effektivt for at holde rene afløb

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis