Anlæg af “indkørsel,terrasse og græsplæne

Goddag til folket herinde!

Nu skal i høre.

Jeg skal afgive et tilbud (sort) ang. belægning og anlæg af græsplæne til en bekendt.
Her er detaljerne.

Der ligger i forvejen fliser på hele arealet der ca rammer 134m2, det hele hænger sammen som en slags forhave, terrasse, sti til hoveddør og belægning under halvtag/skur.

Alle fliser på de 134m2 skal opgraves og fjernes, vi har selv mulighed for leje af mini graver.

Der skal anlægges nye fliser på 84m2 på sti mellem hus og hæk, ved siden af terrasse og under halvtag.
Der skal anlægges 40*40 med 9 stk. og så sorte kopsten som omkreds. Hvor mange m2 skal der bruges af de forskellige slags?
Kunden anskaffer selv fliser men har brug for antal m2.
Og hvor meget fugesand skal der bruges til 84m2?

De sidste 50m2 skal der anlægges ny græsplæne,  hvor der som sagt har lagt fliser forinden.
Der skal dog også fjernes et birketræ (stub) med rødder, fordi de har haft vokseværk og gjort den del meget ujævn!

Hvor meget muld og hvilken slags, skal der bruges til de 50m2? Og hvor meget skal der gøres ved den bund der i forvejen er der nu?
Hvad skal der helt præcist til for ved græsplænen, for at resultatet bliver sådan så noglelunde, til en ret billig og fornuftig pris.

Hvilken pris ville jeg noglelunde kunne byde ham for projektet??

Jeg har en idé om 250-300,- pr. M2 hvor vi anskaffer alt. Pånær fliserne.
Er det for meget eller alt for lidt??

Hvad vil udgifter løbe op i for muld, græs, sand osv?

Tusind tak fordi du læste med og beklager alle spørgsmålene !!
 Håber én af jer har mulighed for at komme med noget praktisk info jeg kan arbejde mig ud fra.

Venligst hilsen Brolægger ​aspiranten 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så du vil grundlæggende have andre til at beregne dit tilbud for dig gratis, så du kan drive en sort virksomhed. Øh, selvfølgelig. Vil du også have ugens vindertal nu vi er i gang?
Jeg foreslår at du finder ud af hvad han vil give, og så donerer 25% til l-d-s for ikke at orientere skattevæsenet.
Jeg tænker vi er flere herinde der vil kunne spore dig.
😏😏😏😏😏😏😏😏

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Din pris er ALT ALT for meget.
Du skal ned på under det halve, hvis det skal være sort.
Og du skal selvfølgelig levere alle materialer, for det er dig der skal lave arbejdet, så du skal vide hvor meget der går til.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også