Skuffelys med batteri

Jeg er ved at kigge på skuffelys med batteri, og synes kun jeg kan finde med bevægelsessensor og ikke en lyssensor.
Hvad har I gjort?
Jeg er ved at kigge på skuffelys med batteri, og... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er årsagen til du ønsker batteridrevne skuffebelysning?
Køkkenet er installeret. Tænker, uden at vide det, at det er et stort arbejde at føre strøm bag alle elementer.
Jeg købte en gang en der ligner denne (tør ikke sige at det er den samme). Den lyste meget svagt. Jeg ville bruge den i et skab, men den lyste ikke mere end en Nefa lygte i frostvejr. 

https://www.aliexpress.com/item/4000537503440.html?spm=a2g0o.productlist.main.37.637aVMOSVMOSV4

Når du sammenligner batterilevetid, er det nok mere vigtigt at se på hvor mange måneder der er mellem batteriskift end hvor længe de kan lyse. Som nævnt bruger de strøm hele tiden. 
Ledningerne på de viste løsninger fra Ikea er 0,75 kvadrat og de må mig bekendt ikke monteres skjult. Ledningerne monterer du på undersiden af bordpladen, så ses de ikke.
Ikeas skuffebelysning er legende let at eftermonterer på et allerede installeret køkken.  Her selv brugt dem med godt resultat andre steder. Eksempelvis klædeskabe og musikanlægget.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis