Nedrivning af væg - hvad skal det koste?

Hej,    

Jeg går og overvejer at rive væggen ned som i ser på billederne under. Jeg har selv overvejet at gøre det da jeg er "ok handy", men jeg føler det er en lidt større opgave hvor jeg måske potentielt kan ødelægge noget og som kan komme til at tage meget lang tid. Fx hvis jeg kommer til at "rive for meget af muren", ikke håndtere el kablerne ordentligt eller andet. Jeg har dog fået meget forskellige tilbud fra nogle håndværkere - nogle her der har et bud om hvad det ville koste med professionelt hjælp, bare ball park?    

De tilbud jeg har fået er fra ~13.000 til 24.000 uden moms. Begge er hvor gulv er fikset og vægget pudset af og klar til maling. Den sidste indkludere også el arbejde (i tvivl om hvor meget). Syntes der er meget stor pris forskel, så er i tvivl om den billig er "for billig" eller den dyrer er meget dyr?    

Lejligheden ligger i København. Jeg går meget stærkt ud fra at væggen ikke er bærende, den er hul når man banker, overboen har fjernet sin væg og det ligner at materialet er puds/halm/træplader.
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også