Findes gode engros-firmaer for sanitetsprodukter i Sverige?

En bestemt svingtud til et Børma armatur er i restordre fra flere leverandører i Danmark. Findes den mon i Sverige?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis du har varenummer eller ean nummer, så lav en søgning på google..
Eller prøv på ebay.de 

Vi prøver igen, i morgen --
Prøv Ahlsell Sverige.
De er en af de største grossister hinsidan, men jeg ved ikke om de handler med private. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tak for svar.

Jeg forsøgte at søge via EAN-nummer 3800019295513. Google finder næsten kun danske hjemmesider, men en enkelt svensk og enkelt norsk samt en tjekkisk. Det er tilsyneladende primært Danmark at disse Børma armaturer sælges i. Jeg kan læse mig til, at det er en tidligere dansk producent, som er opkøbt af af tysk firma. Måske er produktionen nu i Tjekkiet. Den norske og svenske leverandøre havde også 15 hverdages leveringstid. Der er intet på ebay.

Ahlsell sælger dem ikke. Jeg lagde f.eks. mærke til, at det er normalt for bade-armaturer i Sverige, at de to rør kommer ud af væg med 160 mm centerafstand. I Danmark er det 150 mm normal. 
Der er nok størst sandsynlighed for at finde reservedel fra Børma i Danmark. Måske er vandhanen solgt som Ideal Standard i andre lande.

Du skal ikke regne med at EAN nummeret bliver brugt som varenummer i ret mange lande. Nummeret starter med 380, hvilket viser at nummeret er registreret i Bulgarien. Det siger dog intet om produktionslandet. 
her har de en
Annonce
Tak. Her skriver de 5-8 dage. De fleste andre skriver 10-15 hverdages leveringstid. Jeg gætter på, at forskellen er graden af optimisme.
Når de skriver 5-8 dage betyder det, at de ikke selv har den på lager, men de forventer at leverandøren har den. Hvis man forsøger at bestille den, bør man skrive, at ordren er under betingelse af at den er på lager, og hvis den ikke er, skal man kontaktes. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis