Jeg skal sætte win plader op i forbindelse med nyt bølgeeternit B7 plader. Jeg vil gerne have plads til så meget isolering under som muligt ved tagfoden. Må jeg sætte win pladen helt op på undersiden af de nederste 2 tværgående taglægter?
Der er jo masser af ventilation over lægterne i selve ‘bølgerne’.
Jeg bruger udhængsklodser med ventilation.
God weekend!