Win plader

Jeg skal sætte win plader op i forbindelse med nyt bølgeeternit B7 plader. Jeg vil gerne have plads til så meget isolering under som muligt ved tagfoden. Må jeg sætte win pladen helt op på undersiden af de nederste 2 tværgående taglægter?
Der er jo masser af ventilation over lægterne i selve ‘bølgerne’.
Jeg bruger udhængsklodser med ventilation.
God weekend!
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tidligere har det fremgået af Cembrits vejledning at der skal være min 25 mm luft mellem underside af lægte og isolering eller vinddækning.
Prøv at se efter nuværende vejledninger, hos/fra producenten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis