Amatur skifter sidder fast

Hej LDS

Jeg har overtaget et hus hvor der er benyttet et amatur fra noget som hedder waterevolution som er fra Portugal åbenbart https://waterevolution.pt/

Problemet er at den "skifter" man bruger til at skifte fra håndbruser til top bruser sidder fast, som i VIRKELIG fast, jeg har prøvet eddike, WD40 osv. men intet virker.

Er der nogle som kan være behjælpelige med gode råd eller andet, jeg ville nødig ud i at skulle banke væggen ned og skifte det hele.

se billeder, hvis det hjælper lidt, på det billede hvor det er skilt ad, sidder der en lille klemme inden bagerst rundt om studsen, man kan godt se den hvis man zoomer lidt ind, men skal den være der?

Hilsen Kevin
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at skrive til firmaet og hør dem om de har nogle gode råd eller en tegning af hvordan din omskifter er skruet sammen.
Ser ud til der er en art klips/låsering der skal pilles af før den kan skrues ud?

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Tak for svarene, det endte med at jeg tog kontakt til "bad og fliser" og fandt ud af at det var mærket "watherevolution" de kunne skaffe den indvendige del, som jeg skiftede og nu virker alt heldigvis.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis