Dyb skade i linolium bordplade mettejj 1 08-06-2025 16:33 Vi har fået lavet en grim skade i vores linolium bordplade, (og er i tvivl om hvordan den er kommet). Der er nu en fordybning, på skaden er overfladen ru og lys. Hjælp, hvad gør vi? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Kermit_369 1646 7860 08-06-2025 18:08 Ja det er en grim en. Det kan ikke repareres. Der mangler jo direkte noget materiale. Har aldrig hørt om spartel til linoleum.Laver ca 100 bordplader hver dag på arbejde, heraf en stor del med linoleum på. Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang
kurta 840 4800 09-06-2025 22:37 Måske kan I lave en acceptabel reparation med sådan et sætreparationssætJeg har haft brugt et lignende sæt til reparation af nogle skader på et laminatgulv. Jeg måtte blande af flere farver for at ramme den rigtige, men resultatet blev absolut acceptabelt.Om det også kan blive resultatet på en bordplade, skal jeg lade være usagt, da det er en ret stor skade, og jo noget mere i øjenhøjde end et gulv.Men hvis alternativet er en ny bordplade, kan det jo ikke skade at forsøge, medmindre andre har bedre ideer.Man kan også købe lignende sæt hos gulvfirmaer til noget dyrere priser, men jeg skal lade det være usagt, om deres er af bedre kvalitet, så det kunne være en ide at ofre disse ekstra penge.Mit sæt var et billigt 50 kr. sæt fra et ugetilbud i et supermarked. Kurt B. Andersen
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her