Støbning af hul i etageadskillelse

Hej - jeg har det her lille hul fra et lille toilet og ned til kælderen. jeg har lagt afløb ind og nu skal hullet lukkes. Men hvad skal jeg støbe med? Er de fint med støbecement ell lign.?

Og hvordan tænker I at jeg går til det? Jeg kan sætte en plade under og hælde ned fra oven? 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan fint bruge støbebeton..

Har du mulighed for at bore nogle huller vandret ind i det eksisterende beton, og så stikke nogle stumper armeringsjern ind, har du en ekstra sikkerhed for det holder, men tænker også det holder fint uden.

Vi prøver igen, i morgen --
Tak - jeg lægger lidt jern ind. Det svære er dog at afløbet er lidt svært at tætne omkring, så når jeg hælder cementen ned vil det (nok) sive lidt. Det er umuligt at få en træplade helt tæt om røret.. 
Lidt skum gør underværker 
Jeg ville hellere tætne med en klud eller lidt papir i revnen. Den plade du sætter op under bør afstives midtpå så den ikke buler ned på grund af vægten. Det er nemmere at spartle lidt op end det er at slibe beton væk. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også