I derværende og loft - rækkefølge Tannermannen 77 24-05-2025 10:58 I forlængelse af den sidste tråd. Loftet bliver gips på regler. I hvilken rækkefølge skal loft og væg monteres. Noget siger mig at jeg skal starte med væggen så fjederbeslag skjules af loft men hvad siger I? Gid weekend 😁 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30526 7480 25-05-2025 23:38 Jeg kender ikke til fjederbeslag i forbindelse med gipsplader. Og selv om jeg gik tilbage til "sidste tråd" omkring vinduer så bliver man ikke klogere. Du må lige forklare lidt nærmere. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tannermannen Trådstarter 77 26-05-2025 07:09 Sorry. Fjederbeslagene er til at sikre stabiliteten i den nye indervæg som vi bygger i gasbeton. Pga fjederbeslagene bliver der vel et lille mellemrum mellem øverste sten og loft? Det skjuler vi med gipsloftet eller hvordan virker det? 😁
Superdiy 2522 4200 26-05-2025 07:29 Når det er indervægge i gasbeton er det langt det letteste at sætte lofterne op bagefter, da du som du også selv er inde på kan skjule toppen. Selvbygger med stort S.
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her