Terrassedæk Trykimprægneret

Hej Forum,
Jeg så programmet “I hus til halsen” hvor de byggede et terrassedeck i trykimprægneret træ. Er det fint at gå rundt med bare fødder på det - og ligge på det - eller er det så primært til sko? 🤔

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fåes ikke meget mere lækkert at gå på i bare tæer....selv næsten lige lavet ​100 m2 træterrasse 
Så længe man lægger det ordentligt og behandler det pænt, bør det ikke splintre mere end andre tilsvarende brædder.

Det sagt, så har jeg lige købt nogle 32x165mm Douglas brædder hjem til et andet projekt. Det er sjældent at jeg ligefrem synes træ er smukt, men det er virkelig pænt træ. Selvom det er dyrere er jeg overrasket over hvor pænt det ser ud og hvor meget “gods” der er i brædderne.

Vi har selv en dårlig lagt, ubehandlet trykket terrasse. Det er noget splinterende lort fra forrige ejer, hvis GDS kort burde inddrages. Så jeg skal skifte inden for et par år. Troede selv det skulle være trykket indtil jeg så de Douglas brædder. Nu er jeg meget i tvivl (for har endnu ikke vundet i lotto)
Har selv en i trykket på 110m2. Der er ​intet problem med den. Men jeg brugte en del skældsord på forskellige sprog da jeg skulle ligge den. Hold da kæft de ​var skæve. Hvis pengepungen er til det så gå i det mindste med Thermo Wood. Tror selv jeg har forkortet mit liv med 6 år 🤣
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også