Data ud af Samsung tlf.

Jeg har skadet min gamle samsung A20e telefon. Det er med android styresystem. 
Det halve af skærmen er gået i stykker, så jeg kan ikke låse den op. Er der program som kan tage billeder og sms ud af sådan en tlf.
Jeg har fået ny, og sim kortet er flyttet over. Den har lagret kontakter på sim kort så det blev ingen problem. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På mit tidligere arbejde havde vi et numerisk tastatur der kunne kobles på telefonen, hvis skærmen ikke virkede, det kunne måske være en mulighed?
Billede bare som eksempel..

Vi prøver igen, i morgen --
"Rigtige mænd tager ikke backup ... men de græder tit."

Sorry, kunne ikke lade være.

Normalt laver Android en backup løbende til din Google konto, så det hele burde ligge der, så det burde blot være at logge ind på din Google konto fra den nye telefon.

Ellers så tilslut et almindeligt USB-mus til din telefon, så kan du betjene den via musen.

Du har også den mulighed at tilslutte telefonen til en laptop dockingstation via USB-C.
Så får du det hele op på skærmen, og kan betjene den via mus og tastertur.
Som Discrusio skriver, så har de fleste med android formentlig login med en google konto, og dermed burde der også være en automatisk backup, som automatisk hentes ned, når man logger ind på en ny tlf.
Hvis ingen af forslagene virker, kan du evt. kontakte mig privat, da jeg har adgang til forskellige android recovery programmer, som skulle kunne tage div data ud fra telefoner, som man ikke kan logge ind på.

Kurt B. Andersen
Tak for gode forslag. Jeg prøver sammen med en meget edb. kyndig kammerat. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis