halløjsa. jeg er i gang med at lave mig et 1000 kg løftebord (kan sikkert ta mere men det er en kopi af et andet)
i forbindelse med det har jeg købt en hydraulik station jeg skal bruge dertil og den har et magnet betjent motorværn.
i motorværnet er der en kontaktor som har en død spole og har fået fat i en ny men den er ikke 100 procent mage ved, den gamle har en 380v spole og den nye her har en 230v spole. kontaktor blir aktiveret når håndtag på hydrulik ventilen går ned og trykker på en kontakt og gir signal om at kontakter skal aktivere så hele skidtet starter.
jeg forstår mig godt på at L1 L2 og L3 er faser og at en face og NUL udgør de 230v men jeg er ikke helt med på hva 13NO 14NO A1 og A2 er, så vidt jeg kan forstå er A1 og A2 til spolen men hvordan skal jeg sætte ledningerne til ?
har lagt billeder op af værnet, den gamle kontaktor og den nye og det er lidt svært at se det hele på billedet. den blå der stikker lige op i luften er NUL og den anden blå går op til kontakt på håndtaget.