Opvasker F 15 fejl

Jeg har en opvasker med F 15 fejl det er en Bauknecht nogle siger det er varme fejl andre siger det er afløbs vandet
Jeg har renset mit afløb den er sluttet til under vasken det har den været i små 4 år uden nogle problemer
Og min vask kommer fint af med vandet

Nu har jeg så prøvet at tage afløbs slangen af ved vasken og stikke den i en spand og vupti så kan den godt vaske et helt program uden fejl hvad er fejlen er det afløbs pumpen der er ved at stå af så den ikke kan løfte vandet op i slangen og ud elller er der andre der har nogle gode ideer 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du et billdee af hvordan afløbsslangen fra vaskeren er tilsluttet afløbet fra vasken?

Afløbspumpen kan godt stå af. Men typisk er det at den slet ikke kan og ikke kun lidt. . I spanden er det vel ca 40 cm det skal løfles og til afløbet ca 70cm?

Den står knivskarpt uden kalk eller skidt i bunden ?

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Den står helt rent i bunden har også renset afløbs slangen jeps du har ret ca 40 cm til spand og nok de der 70 cm til afløbet
Har ikke lige et billede  
DU kan jo forsøge gradvist at hæve spanden ved at sætte dne på noget for at se om det reelt er højden der er problemet.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Fandt en tilfældig instruktionsbog på nettet over en Bauknecht opvaskemaskine..

Den lyder således, så tænker du har for stort modtryk i dit afløb, det passer jo også fint med den problemfrit kan pumpe op i en spand..

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis