3 faset smart kontakt Krogen86 10 14-05-2025 18:25 Hej med jerJeg har fået monteret solceller fornylig og har stor overskudsproduktion i dagtimerne i øjeblikket i det dejlige vejr. Den strøm vil jeg gerne bruge til at opvarme min pool med. Jeg har en varmepumpe til poolen som jeg tidligere stort set ikke har brugt p.g.a. dyre strømpriser. Jeg kunne godt tænke mig at kunne starte den fra en app så når der er overskudsproduktion på ca. 4KW som den bruger så vil jeg gerne starte den remote og kunne slukke den igen når solen forsvinder. Jeg har fundet denne Smartplug fra Shelly kan i fortælle mig om den kan bruges og om det vil kunne fungere med min varmepumpe. Jeg er helt med på at den skal installeres af en aut. elektriker. https://www.lavprisvvs.dk/shelly-pro-3-wifi-relae-3-kanalerfaser-potentialfrit-kontaktsaet-1000893591Se billeder, vil den kunne monteres i den tomme plads i tavlen hvor der står CEE stik ?På forhånd tak:-) 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30485 7480 14-05-2025 23:15 Den kan starter varmepumpe som du ønsker, og kan monteres på den ledige plads i tavlen. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)