jetdirect skrev den 12-05-2025 17:14:24
S. Fabrin skrev den 12-05-2025 11:39:22
Hvis kablet ud til er med jord, må maskinen også være forbundet til jorden
Du bør få den omtalte dåse undersøg for tæthed. Der burde ikke komme vand ind i den med mindre du har sprøjtet med en stråle på den eller det er den forkerte kapsling.
stikdåsen er denne i modsatte ende er der et grøn slagfast stik
men korrekt den er ikke vandtæt i enderne, der var ikke direkte vand på dåsen men forstøvningen må have været nok til det har trængt ind i dåsen som har været adskildt og tørret.
https://www.greenline.dk/stikdaase-med-3-udtag-jord-groen-5023
Når jeg nu læser dit svar på det indlæg du henviser til, passer pengene bedre. Ikke at jeg forventer at alle fagudtryk er kendte af de, der stiller spørgsmål, Men for det meste forstår jeg og andre noget bestemt ved et udtryk som en dåse, en afbryder eller en stikkontakt. Tit bliver der skrevet at lyset bliver tændt på stikkontakten, hvor der menes afbryderen. derfor er det vigtigt, at der vises billeder, af det der menes.
Mit svar er ikke på nogen måde rettet mod dig alene, men også mod andre, der stiller spørgsmål af typen: Mit relæ slår ud, når jeg tænder lyset.
I sådan et tilfælde sidder jeg med åben mund og polypper. Jeg bliver nu nødt til at stile spørgsmålet: hvilket relæ. Jeg kan også gætte og spørge går lyset ud i hele huset eller kun i noget af det.
Du skal på ingen måde tage mine skriblerier som kritik, men som et forsøg på forklare, hvordan det ser ud fra den side hvor der kun er en tekst på en skærm. fik du i øvrigt renset taget
.