Texas plæneklipper tg470

Jeg kan godt starte min plæneklipper ved hjælp af diesel start og den kan sagtens køre, men jeg kan ikke starte den er kold!
Jeg har sat en ny “rød” pumpe på, men den vil ikke suge benzin ind, virker ikke!
Har blæst og suge lidt i den lille slang der sidder på trykpumpen, virker ikke stoppet.
Jeg forstår ikke helt virkningen, kan i hjælpe?
Den køre også lidt for højt i omdrejninger, men er stabil, hvordan ændre jeg det?
Mvh
Alte

<p>&#160;</p>
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at kende modellen: Har du monteret slangerne på primerbolden korrekt? Kan man bytte om på dem?

Træd ikke på mine ledninger :o)
Nej det er ikke muligt at bytte om, der sidder kun benzinslangen og den den lille slange på primærbolden og ikke andre slange
Mvh
Alte

<p>&#160;</p>
Kender ikke den plæneklipper, men kan du ikke bare giver den mindre gas, når den kører med for høje omdrejninger?
Det er vist en justeringsskrue som kan justeres har jeg fundet ud af, men det med at trykpumpe ikke virker forstår jeg ikke

<p>&#160;</p>
Annonce
Når du trykker på primeren, kan du så se om der sprøjter benzin ind i karburatoren, luftfilter skal være afmonteret?
Det gør der ikke, ikke nok. Når jeg pustet i den lille slange kommer der en fin stråle.
Det er jo en ny primer, den virker helt død når der trykkes på den

<p>&#160;</p>
alte skrev den 08-05-2025 21:45:05

Det gør der ikke, ikke nok. Når jeg pustet i den lille slange kommer der en fin stråle.
Det er jo en ny primer, den virker helt død når der trykkes på den

Så må den være tilsluttet forkert, eller det er en tilstoppet eller klemt slange, måske der sidder et filter der er stoppet?

Ja eller den nye pumpebold er defekt..

Som jeg husker virker den ved at puste luft ind i karburatoren, og på den måde får den "blæst" benzin ind .

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg pumpede 5 til 6 gange i går så startede den dog.
Tror ikke der sidder filer eller noget. Har en gl kaburator, det er bare et hul som jeg ser det😊

<p>&#160;</p>
Jeg fandt fejle, det var pakningen til svømmehuset der var blevet for stor så den ikke lukkede tæt😊
Men tak for snakken til den der har skrevet her😊

<p>&#160;</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis