Hætterne åbnes ikke

Hej,
Jeg har wavin AHC 9000 til to kredse.

Jeg har flyttet styreenheden og måtte derfor koble alle ledningen fra og tilsluttet alt igen.
Jeg tog billede før og efter.

Men nu vil de blå hætter ikke åbne op og kalde på varme.
Rumtermostaterne er skruet helt op, der er forbindelsen og der vises på displayet, at der spørges efter varme. 

Skuer jeg ned på rumtermostaterne bliver dioderne grønne.
Så der burde være forbindelse.
Cirkulationspumpen slukker også, hvis jeg skruer ned hvis jeg skruer ned for rumtermostaterne.

Jeg har ikke afmonteret de blå hætter fra rørene ved flytningen.

What to do?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal vente mindst 10 minutter, før du kan være sikker på at telestaterne åbner. Det går meget langsomt.
Hvis det ikke er årsagen, er der størst sandsynlighed for at du ikke har fået monteret alle ledninger rigtigt.
Tak for dit svar☺️

Det har stået på nogle dage, så de har haft tid til at åbne.

Jeg har også forsøgt at tage ledningerne ud og sætte dem tilbage - uden held.
Måske jeg skulle forsøge igen…
Når jeg slukker strømmen til styreenheden og tænder igen, blinker lamperne i begge kredse hurtigt i rød.
Det har jeg ikke bemærket tidligere. I manualen står der, at udgangen er kortsluttet eller overbelastet.
Men efter et par minutter lyser de kontinuerligt rødt.
Jeg vil forsøge at frakoble en kreds af gangen.

Kom gerne med flere input🙌
Det hjælper næppe at afmontere ledningerne og montere dem samme sted igen. Prøv at tjekke dine forbindelser med diagrammerne i montagevejledningen.
Hej igen☺️

Jeg forsøgte at afmontere ledninger og hætte til kreds 1 som en udelukkelsesmetode.
Her til morgen er kreds 2 i fuld gang. Hætten er åben og der er varme på.

Så nu vil jeg forsøge at klikke hætten på igen til kreds 1 og derefter montere ledningerne til styreenheden igen.

Håber det lykkedes🤞
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis