Forkert opbygning af vandlås? Vand løber ikke ud

Mojne jungs.. 
Jeg har monteret køkken og vi er færdig. 
Har dog et lille problem her.. Vandet fra håndvasken render ikk rigtig ned i afløbet. Eller meget meget langsomt. Tænker det ka ha noget at gøre med min rørføring 😅
Vandlåsen kan ikke komme længere ned, men kan sagtens komme højere op hvis det er. 
Håber der er en eller flere der kan hjælpe 😁
Der hvor jeg har min hånd, der kommer der en skuffe, så den kan ikk komme længere ned, medmindre jeg rykker det længere ind imod bagvæggen. 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser vist ok ud.
Har du prøvet at fjerne vandlåsen, stille en spand under og så teste om vandet forlader vasken hurtigere?
Uden for emnet, men håber slangen fra din opvaskemaskine på et punkt mellem maskine og tilslutning over vandlås går over tilslutningen. Ellers risikerer du afløbsvand fra vasken over i maskinen.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 03-05-2025 20:41:02

Ser vist ok ud.
Har du prøvet at fjerne vandlåsen, stille en spand under og så teste om vandet forlader vasken hurtigere?
Uden for emnet, men håber slangen fra din opvaskemaskine på et punkt mellem maskine og tilslutning over vandlås går over tilslutningen. Ellers risikerer du afløbsvand fra vasken over i maskinen.

Har prøvet at afmontere vandlåsen, og Der kommer vandet hurtigere ud. Det med slangen til opvaskemaskinen, der ved jeg i princippet ikk om der kunne rende vand fra vasken og ned i slangen til opvaskemaskinen.. Da vandet er meget meget langsomt til at forsvinde fra vasken, og dét skal jeg ha fundet en løsning på

Næste er at montere vandlåsen, men fjerne det grå rør, og så spand under igen.
Kommer vandet så kvikt eller ej?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 03-05-2025 23:40:34

Næste er at montere vandlåsen, men fjerne det grå rør, og så spand under igen.
Kommer vandet så kvikt eller ej?

Det var min plan imorgen formiddag 😁

Nu har jeg fundet ud af lidt mere.. Det er lige så snart det grå rør kommer på, så tror jeg det skaber noget tilbagefald.. Men hvis jeg gør sådan der på billedet, så kommer det super fint ud. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis