BaterriPlæneklipper vil ikke starte

Min Bosch bateriplæneklippe vil ikke starte har Bosch Akku plæneklipper CityMover 18v-32-300,
Den giver bare en klik lyd når jeg trykker på start knapperne på håndtaget, har prøvet at adskille det der kan renses, prøvet andre batterier, tjekket ledninger og lign intet hjælper 3 år gammel hjælp!!!

Erling
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at skil den ad. Måske det er et defekt relæ eller lign.
Har haft adskilt det jeg kan se, på min noget større maskine sidder der er relæ i håndtaget men her er bare en kontakt og den virker fint så har på fornemmelsen at jeg skal længere ind i mortordelen for at se om der sidder noget i mellem  kontakten og motor delen prøver tak 

Erling
Har du mulighed for at måle spænding på motoren? Du skriver at den giver en kliklyd. Det tyder på dårlig kontakt i et relæ eller en dårlig motor.

fase
Nej men tænker der må være et relæ imellem startknap og motor det skiftede jeg på min anden maskine, denne her jeg roder med er min datters og den ser fin ud men der var meget græs  i og omkring motoren så jeg har støvsuget bort, ved ikke om den kan være løbet varm men hendes plæne er ikke så stor så…,

Erling
Min mors Bosch plæneklipper har også drillet i år. Nogle gange kom der en klik lyd, men den kom ikke rigtigt i gang.
Det viste sig at være en dårlig forbindelse mellem batteriet og kontakterne på plæneklipperen.
Kontakt/elektronikrens spray på kontakterne og den kører igen :)
Annonce
Ja det prøver jeg måske det virker tak😁👍

Erling
Har prøvet med spray det hjalp ikke?? Må prøve at skille den ad den er kun 3 år gammel 

Erling
Hvor er den købt, eks Bauhaus giver 5 års garanti, måske andre gør det samme?

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har købt den i Bauhaus😁👍

Erling
Nu er min plæneklipper til reparation i Bauhaus, troede kun der var tre års garanti! Men je_ns du havde ret der er tre års garanti, og de forlænger den enda da efter reparation TAK😎

Erling
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis