BEdste udløbsroset

Halløjsa

Jeg skal have sat 4 rosetter op (udvendig på loft) til loftslamper og er i tvil om hvilken løsning der er god. Pt er der nogle nogle lidt dårlige gamle rosetter med et dårligt aflastningssystemog vil gerne hav edem skiftet til en af flg. Er der nogen der her gode/dårlige erfarniger?

• LK udløbsroset 
  • LK clipsroset
  • Andet?

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Halløjsa Jeg skal have sat 4 rosetter op... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da udmærkede lampeudtag, der fritager for fejltagelser ved ophængning af lamper, hvis ellers tilgangssiden er monteret rigtigt. Men prøv at læse nogle af de indlæg, der handler om tilslutning af lamper, så får du sikkert et andet syn på problemerne. Jeg har en anden tilgang til ophængning af lamper, og ser derfor ikke problemerne på samme måde.

fase
De installeres selfølgelig af elektriker som også vil sætter propper i de rette steder så der ikke skulle være tvivl om hvordan hvilke ledere der skal skrues i hvor. Det er til et ældre ægtepar der ikke er teknisk kyndige, så en løsning hvor de ikke selv kan komme til at skrue på noget forkert ville være bedst.

Men ja - problemer er der nok af ;-)

De har intet imod den højere pris så det bliver dem.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis