Hvem er bedst til arbejdsstation til kap/geringssave?

Hej derude!

Jeg skal have en arbejdsstation til min nyindkøbt kap geringssav. Men hvem laver den bedste? Der skal kunne sidde en Bosch kap geringssav på, skal kunne have emner a ca 2.5 meter til 3,5 meter. Skal selvfølgelig være stabil og nem at slå sammen.

Hit me! ☺️
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Utrolig ked af at indrømme det   , men Dewalt laver de bedste, hvis det skal være til en overkommelig pris..

Men tænker da  den fra Festool er bedre, men koster jo også lidt mere..

Vi prøver igen, i morgen --
Ah, det bliver sku ikke Festool! 🤩

Hvad kan dewalt som de andre ikke kan? 
Jeg har den lange dewalt arbejdsstation, og det eneste negative jeg har at sige om den er højdejusteringen på de 2 udtræksarme har det med at flytte sig hvis man ligger det nedaf under transport.

En god ting flere af de andre ikke har er endestoppene. Det er virkelig praktisk hvis man f.eks. skal lave en stak brædder i samme længde.

Selvbygger med stort S. 
DeWalt laver rigtig gode arbejdsstationer til kap geringssave. Til de længder du snakker om ville jeg vælge den store model
https://www.10-4.dk/varer/elvaerktoj/kap-geringssav/dewalt-arbejdsbord-5764468?gad_source=1&gbraid=0AAAAADoemwzuYKbZ8RTFGY_arSlk6e2GD&gclid=EAIaIQobChMIy-vutYPqjAMVKBiiAx3ZIg6dEAQYASABEgJRDfD_BwE

De har også en mindre model som er klart at foretrække ved mindre emner grundet den er markant mere kompakt.

Det der gør lige dewalten super god er stabiliteten, og bygge kvaliteten. Er ellers ikke DeWalt mand men der er bare nogle steder hvor de laver et ret godt produkt. Endestoppene er også fantastiske hvis du skal lave flere emner i samme længde.

Husk hvis din Bosch geringssav er med laser så lige kontroller med jævne mellemrum at kalibreringen passer. Personligt kan jeg bedre lide dem der bruger skyggelinjer da de er mere præcise. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis