Hej . Vi har en whiliams dyretrailer ( lille model ) hvor begge hjul havde sat sig fast . Den har stået stille i 2 mdr. Håndbremsen var IKKE trukket.
Vi prøvede at køre lidt frem og tilbage hvorefter den ene hjul kom igang men det andet kan kun køre 10-15 cm frem og tilbage.
Vi har taget hjulet af men nu støder vi på en stor møtrik på ca 45 mm . Findes der værktøj til så stor møtrik og hvor henne ?
Lyder det rigtigt at gøre det på den her måde ?