Hej,
Jeg står i den situation at jeg skal have udskiftet mit nuværende køle/fryse skab med et nyt køleskab. Det gamle skab har to låger hvor det nye køleskab kun har et.
Mit spørgsmål hertil er så: Hvordan samler jeg de 2 låger, så de ikke går fra hinanden og dermed på bagsiden blot ligner en enkelt sammenhængede låge? Beslaget til det nye køleskab er smalt så jeg har ikke de store muligheder i forhold til at montere noget på begge bagsider af lågerne uden at det går imod fronten på skabet. På det nye køleskab er der 3 montagehuller i hver side som bruges til at holde på lågen og justere afstanden fra inderside låg til skabskanten. Som jeg lige ser det, er det kun det nederste hul i hver side som kommer til at holde på den mindre låge så jeg vil mene at jeg er nødt til at sammensætte de to låger på en sådan måde at de bliver stabile nok som en enkelt låge.
Vil det være nok at bore nogle huller og med dyvler og lim sætte dem sammen, og hvordan opnår man at de sidder perfekt sammen og ikke lidt skævt på hinanden så man undgår at den ene låge ikke buler ind/ud?
Jeg har haft kontakt til svanekøkken, men da det er et gammelt køkken kan jeg ikke længere få en ny låge i hvid med kirsebærskant som det nuværende.
Lad mig høre hvad I tænker
Mvh. Bo