Udskiftning af brusearmatur

Jeg har et brusearmatur som jeg gerne vil have skiftet. Jeg skal selvfølgelig have en vvs-er til at gøre det, men jeg vil gerne vide hvordan rørene sidder før jeg køber et nyt som skal sættes op.
Problemet er, (som I kan se på vedhæftede billeder) at det er en "lukket kasse" , så man kan ikke se hvordan rørene sidder . Som det er nu, kan jeg ikke regulere temp. fordi den knap er sat ud af funktion og dyserne til det jeg tænker er massage virker heller ikke. Så vandet er kun varmt og den temp som vandvarmeren er sat til. Jeg kan ikke se noget firma navn på armaturet. Har I et bud på mærket, så jeg kunne finde en manual.

Lene
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
TILFØJELSE... normalt sidder varmt og koldt vand i en afstand vandret ca 15 til 20 cm, men det er der jo ikke plads til i mit tilfælde. 

Lene
Det er ikke præcis det samme, men det giver muligvis lidt hjælp til søgningen:
https://dagensbolig.dk/vare/brusepanel-niagara/
Har du overvejet at få armaturet repareret? Eller måske få den manglende knap sat på.

fase
@svayde.  tak, det er meget lig, dog er mit smallere og det er der mit problem er, for jeg kan ikke se at der skulle være plads til varmt og koldt vands udtag. Jeg vil skrive til dem . Tak for hjælpen. 

Lene
@S. Fabrin, jeg købte huset, hvor det så sådan ud og tænker, at der er en grund til at man har valgt at fjerne de manglende knapper. Der er vel ingen som siger .... Her har vi et flot armatur, som kan en masse, men vi fjerner lige noget af det så man ikke engang kan regulere temp. på vandet.

Lene
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis