Bor ud til 1 polet dåse med “normalt” murbor? Slyngelby 29 07-04-2025 14:32 Hej,Da jeg ikke ejer et murstens kopbor vil jeg egentlig bruge et normalt bor da jeg “kun” skal bore ud til en enkelt forfradåse (1 polet)… er der nogle som har erfaring med, om dette kan lade sig gøre? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
GodeVen 4339 5220 07-04-2025 14:59 Forfradåser er til montering i gipsvægge og tilsvarende, hvor gribekløerne kan holde fast på bagsiden. Til mur bruger man normalt indmuringsdåse. Du skal alligevel have skåret ud til kabel eller rør, som derefter skal dækkes, så du kan lige så godt lave det rigtigt.
ev elmand 30530 7480 07-04-2025 23:15 Er det let skillevæg kan du naturligvis tegne cirkel i rette størrelse og bore rundt inde i cirkel. Ved de nyere blå forfra dåse skal hullet dog passe temmelig godt. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her