Nedrive murstensydermur og indsætte glas skydedør

Hej Gør det selv folk

Vi har netop købt hus og er ret excited! Vi skal have indsat en dB Skydedør i en ydervæg ud til terasse. Vi forventer at vindue/dør skal være en af de meget brede af slagsen, gerne 2,5 eller 3 m.
Jeg skal nu i indhente tilbud i Aarhus. Nogen herinde som jeg kan matche de tilbud op imod, som jeg får? Altså, hvis du har fået lavet nogenlunde det samme, hvad kostede det inkl. beregninger, evt. ekstra byggeforsikringer osv.?

Huset er et gammelt et af slagsen fra 1897.

Bedste hilsner
Suzanne 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til lykke med det nye (gamle) hus.

Alle opgaver og huse er forskellige, så det giver ikke meget mening at sammenligne med andre herinde...

Gå hellere ind på en side som fx 3byggetilbud og så få tre håndværkere til at give dig hvert deres tilbud og så kan du sammenligne.
Bare sørg for at det de giver tilbud på er nøjagtigt det samme. Ellers bliver det svært at sammenligne.
Og så en anden ting: husk at prisen ikke er alting. Det er min erfaring at det er vigtitg, at kemien og tilliden er god. Så mærk godt efter.
Kære Lennart

Tusind tak - ret fede betragtninger. Det vil jeg helt sikkert tage med mig. Noget af det jeg synes er sværest er netop tilbudsjunglen, fordi man netop bliver nød til at sammenligne. Jeg prøver tilbudsportalen. Tak ;)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis