Skift oplader/adapter til soundbar?

Hejsa
Jeg skal have sat en kabelskjuler op, men har en soundbar med Samsung som har sådan stor ting på ledningen ved enden som gør at den ikke kan være i kabelskjuleren.

Kan jeg frit vælge ny adapter og hvilken vil jeg skulle have fat i? Eller kan jeg gøre andet?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den “store ting” på ledningen er en omformer, og skal passe til din soundbar, så du kan ikke bare skifte. Det ser ud som om netledningen til omformeren er med stik, så du kan sikkert udskifte netledningen med en længere.

Søren O
Jeg har ledt den under tv så ikke synlig
DU kan desværre ikke slippe for strømforsyningen på billedet. Men hvis du kan måske finde en der kand et samme og fylde rmindre. Det kan nok næppe betale sig.

Hvis den skal skjules så er den måske flad nok til at sidde bagpå tvet og med en lang nok ledning til stikkontakten.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Du skal finde en strømforsyning som giver samme antal volt og kan levere minimum 40 Watt. Antal volt står på strømforsyningen. Du skal også finde en med samme stik i enden og det kan være svært at finde ud af hvilket stik det er.

Alt i alt er det ikke en nem opgave.

Kan du ikke gemme det stykke ledning med 'bulen' bag ved din soundbar?
Hvis du finder en der kan erstatte, vil den have cirka samme størrelse.  
Du kan erstatte 230V ledningen med en der er længere.
Annonce
Vi har også Samsung TV og Samsung soundbar, vi har skjult omformeren bag tv’et og så har jeg udskiftet stikket på både TV og soundbar til et fladt vinklet stik der kun går 11 mm ud. Så er det skjult.
Det mest vanskelige var faktisk at finde et TV beslag der fik TV et langt nok fra væggen til der er plads.
Med det beslag vi fandt er TV ca. 2 cm fra væg.
Og som tilføjelse, så ligger subwooferen til systemet under sofaen hvor vi også har 230 volt, og den kører trådløst så ingen ledninger fra den og man kan ikke se den. 😀
Tak for mange gode svar. Det går jeg videre med :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis