Opfyldning af kælder

Hej.
Jeg står og skal i gang med projektet nyt og større badeværelse.
Men jeg har et 7 kvm kælderum lige under badeværelset , så badeværelsesgulvet er egentlig kælder loftet
Der er et lille vindue, som skal lukkes af. Der er ingen kloak i kælderen. 
Hvad kan jeg bruge til at fylde den op med, når der skal støbes gulv ovenpå bagefter ?

På forhånd tak Vicki 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sandfyld, men der skal bruges så meget at du bør overveje at betale dig for at få kørt det ind med transportbånd via kældervinduet.

Selvbygger med stort S. 
Velkommen på lds
Og så skal det vibreres rigtig godt sammen. Altså køre med vibrator for hver ca. 10 cm lag der bliver lagt på. Måske kan vinduet tages ud og du anlægger en skrå slidske , her kan man kommemed trillebør og så kan det løbe ned i kælder. Der er nok 10-12 M3 Så ialt ca. 18 - 20 tons 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Formoder der er en kælder dør, så når du har muret dør og vindue forsvarligt til, hvad det så lige indebærer???, fylder du jo selvfølgelig fra badeværelset og du skal så stampe hvad der vel svarer til et 2m hul.
Så overvej lige hvor meget vibrering kældervægge kan holde til. Hvid det bare er lidt løst muret skillevægge, ville jeg være lidt forsigtig med at vibrere for kraftigt.

Du hugger vel også gulvet i kælderrummet op, så du ikke laver et “badekar” og noget af det ophug, samt loftet, kan du godt dumpe i hullet og vibrere med ned.
Det er der sikkert delte meninger om, men det kan lade sig gøre.

Bare kald mig BBB 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis