Smart/wifi afbryder

Hej!
Jeg er ved at kigge på at ændre mine kontakter til smart belysning har allerede 1 wiser jeg har testet med god succes.
To af mine kontakter min kontakter køre direkte til en lampe uden at have en fast fase og nul
Er der nogen der kender til en smart afbryder på batteri men hvor man kan montere den gamle installation i?
Jeg vil så vidt muligt undgå smart pære
Hvis det er muligt med en afbryder der passer til lk soft serien så vil det være fedt!
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Aqara H1 Wireless (fungerer via Zigbee, men kræver en hub)
Du skal tænke dig godt om inden du begynder at placere batterienheder i dine loft og vægdåser. Batterierne skal skiftes og det er ikke særligt "smart" ikke at kunne tænde lyset, fordi der ikke er mere strøm på batterierne, og ​stigen og skruetrækkeren skal lige hentes.

Shelly mini kræver nul. Aqara har enheder på batteri, de har betegnelsen "no neutral". Fås både som modul og afbryder. Afbryderen passer dog ikke i LK''s dåser dåser

https://www.proshop.dk/Smart-Home/Aqara-Single-Switch-Module-T1-No-Neutral/3014718

https://www.proshop.dk/Smart-Home/Aqara-Smart-Wall-Switch-H1-no-neutral-Single-Rocker/3014742

Begge kræver hub

This ⬆️

Plus overvej grundigt hvilket system du går med så du ikke ender med en kollektion hubs.   
Tak for alle svarene
Jeg for dog ikke lov til at sætte en aqara kontakt på væggene for konen 😅
Annonce
Hjorth93 skrev den 29-03-2025 15:39:37

Tak for alle svarene
Jeg for dog ikke lov til at sætte en aqara kontakt på væggene for konen 😅

Hvem forbød det?  

Det gjorde konen, hun mente den var lige stor nok, den fylder også næsten det dobbelte som de andre i huset  
Hjorth93 skrev den 29-03-2025 17:13:30

Det gjorde konen, hun mente den var lige stor nok, den fylder også næsten det dobbelte som de andre i huset  

sadly 

Sikke dog en klog kone. Jeg mener at huse falder i værdi hvis man installerer alt for meget tech-tilbehør

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis