Rep af beton gulv

Hej
Hurtig spørgsmål 
Mit beton gulv i garagen ​skal reppes( her sad en ​metal skinne som stop til carport)

​Blander jeg bar noget stolpe beton med vand og hælder i, jævner ud og lader tørre?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, men ikke stolpebeton der er for svag i styrke.

Cement + sand i 1:3 blanding i så tør en blanding som muligt, det skal kunne knuges fast i en hånd så det samler sig og ikke falder fra hinanden når du åbner hånden.
Inden du går i gang støvsuger du det rent og svummer området med en sjappet blanding af ovenstående og lader det sidde lidt og trænge ind. 
Derefter fuger og banker (især det sidste så det pakker sig maksimalt) du så meget af din beton ned i revnen som muligt og pudser overfladen rent mod gulvet. Når overfladen har sat sig, fugter du det hele området med en forstøver og dækker det af med plastik i nogle dage så det kan binde og hærde ordentligt. 

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Fornemt.
Mange tak ​
Ja så fik jeg da prøvet det !
Gik måske ikke helt som forventet?  Jeg lavede blanding på øjemål 1:3 og fik den konsistens, lave en kugle i hånden uden den faldt fra hinanden..
Synes dog det var meget grov og havde ikke held med at gøre overfladen glat..af en eller anden grund.

Der er mindre niveau forskel mellem de 2 sider af den revne,.men efterlod det fugtig med plastic over og så må vi vel se. 🤷

Uanset skal gulvet jævnes en smule ud inden det skal have epoxy maling.

Beklager knap så tydelig billede men ca sådan over hele revnen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også