Vil gerne have udskiftet, manometeret på mit oliefyr, da det er svært at aflæse, da der ikke er mange milimeters udsving derpå.
Derfor tænkte jeg at sætte en 1 bars manometer på, lige nu sidder der en 6 bars med ca 60 meters vandsøjle.
Huset er et plans med rørene liggende på loftet og alle 6 radiatorer i stueetagen.
Oliefyret står i køkkenet.
Er det let at udskifte manometeret, skal vandet tages af. Cirkulationspumpen stoppes eller hvad er lettest / bedst.
Passer den manometer jeg har fundet her, til oliefyret..
https://www.wattoo.dk/manometer-1-4xoe63-0-1-bar-nedadrettet-studs-med-glycerin-481101412-1?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqIm_BhDnARIsAKBYcmt6svQoxAVOCPbgOZaSzpN3krFrxEZJhNm6fZJWU-fXMOgYaub7YnEaAsinEALw_wcB
Billede af gammel manometer..
På forhånd mange Tak