Jeg skal have skiftet min cirkulationspumpe som sidder på returen lige før oliefyret. Mit spørgsmål går på om det er nok kun at lukke på ventilen lige før cirkulationspumpen, da der ikke er en lukhane efter.
De to tilstødende rør før og efter pumpen kommer fra varmtvandsbeholderen, men det kan der lukkes for.
Eller er jeg nødt til at tømme hele anlægget?