Syn for sagen - LDS In Action

Hører du til dem, som finder det interessant, at se andres LDS arbejde nærmere efter, har du muligheden her.

Se hvordan vi på bare 1½ år forvandler en gammel bondegård og ½ million kroner til......EN GAMMEL BONDEGÅRD.

Ikke fordi det er interessant i sig selv, men kig forbi hvis du har lyst.

www.rannes.dk/byggeri

Opmuntrende bemærkninger modtages gerne, men ser du noget som er forbi "Point of no return", vil jeg ikke høre om det biggrin

God fornøjelse.........

Lars

-------------------------
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man bliver helt forpustet sikken et arbejde - og flot istandsættelse! - men må vi ikke også se de sidste 13 billeder (virker ikke), her skulle vi jo også se alt "guldet".

Mvh. JørgenE
Tak for komplimentet, nu kan jeg lidt igen biggrin

Ja, jeg ved ikke lige hvad der skete med de sidste, men fejlen er nu rettet.

Lars

-------------------------
Flot vatterpas du har der.

Nej det er sku flot.
Hvad gav du for det.

Første indtryk, den lade glæder jeg mig til at se hvordan den reddes, og så jævner i den med jorden biggrin .

Hvor er din kone kæk med et murerbrædt i hånden. Ja det hjælper når der er 2 der kan, min kan kun male (det er da også en stor hjælp).

Stor ros til din placering af tagvinduer. Der er mange der bare kaster dem i, så det ser godt ud indvendig, men det så ligner lort udvendig, jeres er flot i symetri.

Man bliver helt misundelig når man ser jeres udgangspunkt, det ser forfaldent ud, men ligner forfaldent kram.

Laver i det hele selv, hvad er I af uddannelse ?.

Ja, man kan jo rose i det uendelige.

Hvor ligger foulum, krak kender det ikke.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Er det prisen på vatterpasset du spørger efter - eller på gården?

Alt inklusiv (også ansvarsfraskrivelse da den havde stået tom i 4 år) kr. 600.000,00

Lad os nøjes med at sige, at vi laver det meste selv, for officielt må man jo ikke rode for meget med strømmen - korrekt?

Da jeg selv ikke er skrap med en murerske eller pudsebrædt, har fruen smøget ærmerne op og vandskuret og pudset hvad der var af den slags.

Måske er det fordi hun er kosmetolog at hun har håndelag for påsmøring af diverse substanser tongue

Jeg selv er autodidakt udi diverse håndværk med baggrund som maskinmester og ingeniør.

Du har ret i at huset ved første øjekast ligner en ruin, men vi opdagede senere, at det ikke er så ringe endda. Bygget i 1877 og til- og ombygget både i 70'erne og 80'erne. Gulvvarme flere steder ovenikøbet :!:

Lars

-------------------------
Ufatteligt at noget kan forfalde fra firserne og til for et par år siden...

Men et rigtig godt og flot resultat....

Tillykke... ikke mindst med konesn gode håndværk... Det er guld værd med en ekstra der kan og vil give en hånd med... Ikke mindst giver det en masse goodvill og forståelse for at ting tager en masse tid og at det sommetider roder lidt længere end man egentligt selv gerne vil...

MVH Njord
Annonce
Jeg fik ikke lige fortalt PeterR hvor Foulum ligger, så her er dagens geografilektion.

Den kendte Foulum ligger ved Viborg og den ukendte lige syd for Farsø i Vesthimmerland. Vi bor i den - indtil i dag - ukendte smile

Lars

-------------------------
Citat fra foulum

og den ukendte lige syd for Farsø i Vesthimmerland. Vi bor i den - indtil i dag - ukendte smile


Se, der lærer man hele tiden noget nyt, også geografi undervisning på en LDS side wink

(Endnu en nordjyde i ægte LDS stil)
Halløjsa.

Jeg mangler en tag- hatten- af- og -bøj-dig- i dyb-respekt-smiley.
Kommer i ikke ligeforbi i Aalborg en uges tid?? :lol:

Jeg så at i på 1. sal havde anvendt strøer. Hvordan lægges et gulv på dette, kan du eventuelt give mig et godt link.

Majbritt
Hej Majbritt.

Jeg kan ikke finde en "tag hatten af og på", men vi kan vel i stedet smile i erkendelse af det flotte resultat (tryk på billedet)

Mvh. JørgenE
Hej Majbritt,

Først tak for roserne, det er altid dejligt at modtage positiv kritik.

Også tak til NEG Micon, for havde de ikke fritstillet mig fra mit job i oktober sidste år, var jeg ALDRIG blevet færdig biggrin

I vores tilfælde har vi brugt Kerto strøer (på baggrund af et godt Lav-Det-Selv tip) og skruet gulvbrædderne direkte ned i strøen.

Kerto strøerne er at sammenligne med en ca. 40 mm tyk krydsfinerplade skåret i strimler, dvs. helt lige og meget stiv. Et godt valg til gulvunderstøtning.

Lars

-------------------------
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også