Hej herinde.
I denne uge fik vi lavet en del vvs arbejde (onsdag torsdag og fredag) vi fik pillet gasfyr ned og sat fjernvarmeunit op, fik monteret et smart flow 125 kalkanlæg og fik sat en håndklædetørrer op som kører fra fjernvarmen.
Men lige siden har vores vand haft et gulligt skær, hælder jeg det i en flaske kan man virkelig se det, ligner mest af alt solsikke olie. Det var der også fredags så havde fat i vvs’er som mente det måtte være et andet nedbrud på vandet og derfor okker derfra, det blev så også lidt mindre efter vandet havde løbet noget tid, men lige siden har det været en smule gult. Se billedet hvor det ene er solsikke olie og det andet er vores vand fra hanen (koldt vand) ringer naturligvis lige til vvs’eren i morgen. Ville bare gerne lige have jeres bud med på vejen så jeg måske har nogle kvalificeret bud.
Min egen tanke er måske om der er kommet noget pak pasta ind i et vandrør, ved eks at han pakkede rør til kalk anlægget med pak pasta, synes bare det er vildt at det så fortsat er der.
Derudover får vi heller ikke særligt meget tryk på vores bruser siden de var og lave om, virker til der er fint tryk på vandhanerne, men vi har en bruser hvor der er en alm hånd bruser og en rainshower, begge 2 har lige under halvdelen af det tryk på vandet som de havde før, hvis jeg stiller temperaturen på blandingsbatteriet så stiger trykket lige 1 sek hvorefter det falder igen.
Nogen gode bud? Min egen tanke var luft et sted i systemet men synes bare det er vildt at det så ikke forsvinder.