Ujævn og grim væg

Jeg har revet tapet ned, og sådan ser det ud indenunder, gamle malerester, ujævn puds, nogen steder løst puds, også lidt tapetrester. Hvordan ville I gøre denne væg pæn igen?

Der har været fugt problemer i væggen, derfor har muren sagt vi helst skal holde væggen rå så den kan ånde, muren ville pudse op af 2 lag og ligge net, men det bliver alt for dyrt.

Jeg overvejer at give et tyndt lag puds, men er bange for at det ikke kan hæfte ordentlig og vil falde af hurtigt igen

Har også fået anbefalet at køre et lag rullespartel udover som en nem løsning.

En anden mulighed er at sætte tapet op igen, da jeg tænker at nu hvor muren har lagt en flydende dampspærer, burde problemet jo være løst?

Nogle gode ideer?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja nok nemmest med tapet igen..
Spartler du vægen ud og maler, skal den være helt jævn, da selv den mindste ujævnhed kan ses.

Der er også noget der hedder problemløser filt, det skulle være supergodt til at skjule ujævnheder, har ikke selv prøvet det, men det er forholdsvist dyrt.

Vi prøver igen, i morgen --
Kan man godt bare køre et Micro tyndt lag vandskure/finpuds på til at få en ensartet overflade, eller vil det falde af?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også